Gyakran ismételt kérdések

Elfoglaltságunktól függően beérkező ajánlatkérésekre 1-14 munkanapon belül reagálni szoktunk, természetesen igyekszünk mielőbb. A kezdeti egyeztetést követően általában néhány héten belül tudunk kapacitást allokálni egy új projektre. Ökölszabályként mondhatjuk, hogy kérjük előre látható projekt igény esetén mielőbb, de minimum 3 héttel az elvárt kezdés előtt jelezze felénk igényét. Ebben az esetben jó eséllyel tudunk időben megoldást szállítani. Mivel sok ügyfelünket igyekszünk kiszolgálni, és mindig 100%-os terheltség közelében operálunk, egy-egy leadott munka után tudunk új feladatokat beütemezni. Köszönjük a megértést és előrelátó tervezést! Alig várjuk, hogy Önökkel is együtt dolgozhassunk!

Kérjük mielőbb keresse kollégáinkat direkt elérhetőségeiken, hibajegykezelő rendszerünkben, vagy központi telefonszámunkon keresztül. Minden esetben kivizsgáljuk a problémát, és mielőbb megoldást keresünk arra. Kérjük fennálló szerződés, egyéb egyedi megállapodás esetén a szerződésben található kapcsolattartónak jelezzék a problémát, kollégánknak kötelessége reagálni ezekre, és legjobb tudása szerint előmozdítani a megoldást.

Lehetőséget adunk készpénzes, átutalásos fizetésre, de újdonság, hogy kedves Ügyfelünk honlapunkon keresztül bankkártyával is rendezheti mindenkori számláját.

Csapatunk több ízben dolgozott logisztikai központok belső fejlesztéseivel, gyárak gyártóberendezéseinek felügyeletével, adatok kinyerésével és analitikájával (IoT, Ipar 4.0). Ezen kívül hardverfejlesztő partnereinken keresztül számos esetben szállítottunk egyedi adatgyűjtő, beltéri helymeghatározó, vezeték nélküli adatszóró, vagy éppen megfigyelő rendszereket. Egyre szélesebb körű tapasztalattal rendelkezünk a gépi látás, és mesterséges intelligencia területein is (képi adatok elemzése, eseménydetektálás, mérések, mintafelismerés, analitika, előrejelzések...stb.). Kérjük, hogy kérdezze kollégáinkat, örömmel tájékoztatjuk ezekről, és szívesen gondolkozunk megoldásokról ezeken a szakterületeken is.

Cégünk további előnye, hogy 3 helyen is várja ügyfeleit Magyarországon. Központi irodánk Budapesten a Váci úton található, de Őrbottyánban is, valamint Pécsett a belvárosban is rendelkezésre állunk. Kérjük a találkozókról előre egyeztessen időpontot kollégáinkkal!

Alapvetően igazodunk a megrendelői igényekhez, de néhány alapvető dolog minden projekt esetében fennáll: teljeskörű tervezéssel indítjuk a projektjeinket, melyre általában külön szerződünk. Tervezés után költségbecslést készítünk a szükséges implementációs/fejlesztési feladatokról, és egy választott módszertannak megfelelően (ez lehet hagyományos waterfall, vagy agilis, Scrum) szerződünk a szállításra. Minden esetben egy dedikált projekt manageren keresztül történik a kommunikáció, így igyekszünk minimalizálni a félreértések esélyét, biztosítani a tiszta kommunkációt. Szakértői csapataink munkáját senior architektek felügyelik. Munkafolyamatainkba igény szerint betekintést engedünk, és részletes riportokkal számolunk be azokról, megállapodásnak megfelelően. Igyekszünk időben szállítani, ugyanakkor a változási igényekre rugalmasan reagálni, beépíteni azokat a folyamatokba. Elkészült rendszereinket megállapodás szerint a későbbiekben is támogatjuk, üzemeltetjük, azokra garanciákat vállalunk.

Cégünk stabilitása (szakemberek és ügymenet) miatt komoly rutinnal és hozzáértéssel tudjuk kiszolgálni ügyfeleinket. Nem vagyunk kezdők, sokféle helyzettel megküzdöttünk már. Sokan vagyunk, az IT többféle szakterületéről (UI/UX design, backend, front-end, mobil fejlesztések, IT projekt management, QA (tesztelés automatikusan és manuálisan), DevOps) és ebből is fakadó széleskörű tudásunk miatt komoly és széles spektrumú technológiai tudást igénylő feladatok megoldására is tudunk szállítani.