Termékeket adsz bérbe, esetleg szolgáltatást értékesítesz idő alapon? Van valamink, ami pénzt csinál neked. Ne kattints tovább, erre az írásra megéri rászánni 3 percet!
Gondolkodtál már azon, milyen lenne, ha ezt a bérbeadási üzletedet egyszerűen, hatékonyan, és majdnem teljesen automatizált módon tudnád kezelni?
A vevőid számára szeretnél nagyon egyszerűen, gyorsan, megbízhatóan használható felületet adni, és rengeteg adminisztrációs tehertől, és telefonálgatástól, kézi szerződéskötéstől megszabadulni?
Ha a válaszod igen, akkor van egy jó hírem: az Arteries által fejlesztett mobilalkalmazás pontosan ezt kínálja neked. De mielőtt belemerülnénk a részletekbe, engedd meg, hogy elmagyarázzam, miért is olyan hatékony, és fontos ez a megoldás a bérbeadási piacon ma?!
Egyszerűség és hatékonyság – közvetlenül a bérlőid kezében
A hatékonyság és a felhasználói élmény ma kulcsfontosságú. Olyan mobil appot készítünk neked, amivel a bérbeadási folyamatokat nem csak hogy egyszerűbbé, hanem sokkal gördülékenyebbé is tesszük Neked. A Statista és eMarketer legfrissebb adatai szerint a mobilalkalmazások használata és a push értesítések hatékonysága kiemelkedően magas, ami azt jelenti, hogy a céged közvetlenül, gyorsan és személyre szabottan kommunikálhat az ügyfelekkel. Ez azt is jelenti, hogy a bérbeadási folyamatok jelentős részét automatizálhatjuk, csökkentve az adminisztrációs terheket, amik gyakran fejfájást okoznak.
Úgy szerezhetsz bérlőket, hogy kevesebbet kell alapvető dolgokat újra és újra elmondani a vásárlóknak, telefonálgatni, rengeteg monoton adminisztrációt végezni.
Tudjuk, hogy néha a klasszikus, hagyományos, személyes ügymenet elengedhetetlen. Értjük. Ezért a rendszert úgy alakítottuk ki, hogy a fenti app működhet párhuzamosan a manuális, személyes üzletkötés mellett(!) is, ezáltal egy extra csatornán, új vevőket bevonzva, és megtartva.
Stabil, visszatérő bérlőid lesznek!
A Gartner szerint az ügyfelek 81%-a inkább azon vállalatokkal üzletel, amelyek könnyen hozzáférhető, kényelmes szolgáltatásokat nyújtanak. És ide rendszeresen vissza is térnek. Az Arteries-zel közös munka eredményeképpen olyan alkalmazásod lesz, ami egyértelműen segít, hogy stabil, visszatérő ügyfélkört építs ki, és ők szeressék az új, kényelmes, digitális ügymenetedet! Az appunk segítségével a bérlőid könnyedén, néhány kattintással intézhetik a foglalásokat, szerződéseket, és azonnal láthatják a termékek elérhetőségét. Ez a gyors és könnyű használat teszi őket hűséges bérlőkké, akik szívesen térnek vissza hozzád újra és újra.
A digitális adminisztráció varázsa – egyszerű, időt spórol mindenkinek
A mi alkalmazásunk egyik legnagyobb előnye, hogy nagyrészt automatizálja az adminisztrációs feladatokat. Az ügyfelek adatainak kezelése, a foglalások nyomon követése, a szerződések digitális aláírása és a termékek állapotának frissítése mind-mind részei ennek az automatizált rendszernek. Ez nem csak időt és energiát takarít meg neked, hanem hibalehetőségeket is csökkent, így Te pedig több időt fordíthatsz az üzleti növekedésre és az új lehetőségek kiaknázására, termékportfolio bővítésére, kiegészítő szolgáltatásokra.
Bővíthető, testreszabható rendszer – úgy, ahogy az neked kényelmes
Nincs két egyforma cég, és két egyforma ügymenet. Ezért úgy terveztük az alkalmazást, hogy a Ti egyedi ügymenetetekhez igazodni tudjon, és kommunikálhasson / összeköttetésben lehessen egyéb szoftverekkel, adatbázisokkal, ahogy azt szeretnéd, és praktikus. Ebben tanácsot adunk, és veled együtt tervezünk.
Milyen iparágakban használható ez a megoldás?:
Minden olyan iparágban, és szakterületen alkalmazható ez a megoldás, ahol rugalmas, gyors bérbeadási, bérlési szolgáltatás kalakítása felmerülhet.
Amennyiben a vásárlók jellemzően és életszerűen visszatérő vásárlók is lehetnek, egy mobil alkalmazás különösen előnyös tud lenni, például a következő területeken:
– ruhakölcsönzős app, ruha bérbeadási alkalmazás
– esküvői vagy alkalmi ruha kölcsönzős app
– műszaki eszközök bérbeadása, szerszám kölcsönző app
– tisztítószerek, háztartási eszközök kölcsönzése, bérbeadása applikációval
– sí és snowboard kölcsönző alkalmazás, tetőboxok, szállító eszközök kölcsönzése app-al
– sportszer kölcsönző bérbeadó app
– jelmezkölcsönző alkalmazás
– fotó és videó felszerelés kölcsönzés, hangosítás, fénytechnika, rendezvénytechnikai kölcsönző applikáció
– dekorációk kölcsönzése
– hangszerkölcsönző applikáció
– autókölcsönző alkalmazás, furgon bérbeadás app-al, vagy alkalmazás ipari gépek kölcsönzésére
– irodafelszerelés, speciális irodai vagy munkaeszközök kölcsönzése app-on keresztül
Egy mobilalkalmazás, ami idő alapú bérleti konstrukciókat támogat, egy csomó szolgáltatás esetében kínálhat kényelmes megoldást, nem csak fizikai termékek, de különféle szolgáltatások bérbeadására vagy idő alapú foglalására is. Hogy mondjak néhány példát:
– babysitter foglaló app
– személyi edző, sportoktató foglaló alkalmazás
– nyelvtanár, kozmetikus, masszázs- és spa-szolgáltatókhoz foglaló alkalmazás
– ügyvédek, adótanácsadók, egyéb szakértők foglalása app-on keresztül
– művészeti oktatók, kézműves foglalkozások, fotósok bérlése alkalmazással,
– háztartási szolgáltatók: takarítók, kertészek szabad kapacitásainak foglalása app-on keresztül… stb.
Ha ilyen szolgáltató vagy, és egy nagyobb csapattal dolgozol, akkor neked is érdekes lehet a megoldásunk!
Miért Az Arteries Studio Kft?
Az Arteries Studio Kft-nél hiszünk abban, hogy minden vállalkozás egyedi, és mint ilyen, specifikus megoldásokra van szüksége. Mi az ilyen igények kiszolgálására szakosodtunk. Az app használatának megkezdéséhez nem kell nagy összegeket elköltened: testreszabott, hosszú távú, kedvező havidíjú bérleti konstrukcióban is igénybe veheted, hamar hasznot termelhet úgy, hogy közben nem kell nagy befektetéseket tenned.
Csatlakozz Te is hozzánk, és tapasztald meg, milyen könnyű és hatékony lehet a bérbeadás a megfelelő eszközökkel.
Ha szeretnéd egyszerűsíteni a működésedet, csökkenteni az adminisztrációs terheket, és egy olyan rendszert építeni, amit a bérlőid imádni fognak, akkor itt az ideje, hogy felvedd velünk a kapcsolatot. Az Arteries Studio Kft csapata készen áll arra, hogy segítsen a digitális átalakulásban, és együtt hozzunk létre egy korszerű, sőt, jövőbemutató, ugyanakkor érthető, és könnyen használható bérbeadási élményét Nálatok is!
Hogy néz ki a folyamat?
Ha érdekelne egy ilyen alkalmazás, vedd fel velünk a kapcsolatot. Meghallgatjuk az igényedet, és javaslatot teszünk egy megoldásra, amivel elindulhatnál. Mi megtervezzük neked ezt a megoldást, és egyedi pénzügyi ajánlatot adunk rá. Amennyiben megrendeled, úgy elkészítjük, bevezetjük, segítünk az adatok feltöltésében, és az első időszakban napi szinten támogatunk. Később ha egyedi továbbfejlesztési igényed lenne, azt örömmel megtervezzük, ajánlatot adunk rá, és leszállítjuk a továbbfejlesztést. Egyedi rendszered lesz, olyan, ami a legjobban támogat Téged, és az Arteries-zel kapsz egy kompetens társat ebben a digitalizációban.
Meggyőződésünk, hogy ezzel nagyot léphetsz előre. Lentebb megtalálod a telefonszámunkat, hívj fel minket, örömmel várjuk, hogy miben segíthetnénk, és fogunk is segíteni!