Odoo ERP fejlesztés

Odoo ERP rendszer bevezetés és fejlesztés

Költséghatékony vállalatirányítási rendszer testreszabottan, mégis erős alapokon

Használja ki az open-source és a kontrollált nemzetközi fejlesztői közösség erejét!

Még nincs, vagy kinőtte a jelenlegi ügyviteli rendszerét? Ha túl sok különálló programot használ, hogy lefedje céges folyamatait, de ezek a szoftverek nem kommunikálnak egymással, integrált rendszerre van szüksége. De Elképzelhető, hogy nem éri meg Önnek hagyományos ERP-hez licencet vásárolnia az ára, vagy éppen rugalmatlansága miatt. Az Arteries az Odoo rendszer specialistája. Így magabiztosan tudunk segíteni!?

Már nem csak az OpenSource ERP megoldások közöttül piacvezető az Odoo, de a hagyományos ERP rendszerek közül is kiemelkedő, és egyre nagyobb piaci részesedést szakít ki magának. Több mint 2 millió felhasználó, 5400+ fejlesztő, 312 új applikáció havonta, 23 nyelven!

Az Odoo sikerének titka a rugalmassága, és egyszerű kezelhetősége, de ugyanakkor az alap üzleti folyamatokat teljes egészében lefedi. Számos moduljai közül a legjelentősebbek a CRM, Értékesítés, Beszerzés, Raktár és Logisztika, Gyártás és Termék életciklus menedzsmenttel, Kontrolling, Karbantartás, POS (Bolt és Étterem), Projekt kezelő Tervezéssel, és természetesen a számlázás és könyvelés is.

Természetesen egyedi modulok, alkalmazások teszik még inkább cégre szabottá az Odoo rendszerét, de ezek mindegyike szigorúan kapcsolódik a többi modulhoz. Az Arteries Studio az Odoo bevezetésében és egyedi, testreszabott modulok fejlesztésében Magyarországon élen jár.

Az Odoo kiemelkedő Magyarországi partnereként állunk rendelkezésére projekt menedzsmenttel, rendszer bevezetésben tanácsadással, specifikáció készítéssel, modul fejlesztéssel, vagy éppen Odoo-t kiegészítő egyedi mobil alkalmazások fejlesztésével.

Referenciák

Congo Marketplace

Online Piactér

Amerikai ügyfelünk részére készült Odoo Online Piaci megoldás, amely nem csak egy szimpla webáruház, hanem itt az egyedi eladókat hozza össze a vevőkkel egy piactéren. Minden eladó saját profillal teheti egyedibbé boltját, amíg termékei az összes termék között is megtalálható. Az eladók megadják saját termékeik leírását, képeit, vonzóvá téve termékeiket. Külön fejlesztés, hogy a vevők megadhatják, hogy milyen távolságra lévő eladók termékeik közül akarnak választani. A helyi törvényi előírásoknak megfelelően csak az adott államból, vagy egyes szomszéd államokból vásárolhatóak a termékek, de a vevők már csak a törvénynek megfelelően szűrt árukat érheti el.

Chalice Franchise

Multi-company környezet

Újonnan induló Franchise rendszerű bolt és beszállítói hálózat belső és külső rendelésinek kezelése, valamint raktár menedzsment egyedi, vonalkódhoz hasonló azonosítóval. A Bolti POS rendszer nem csak a pénztárat és a bolti készlet menyiséget kezeli, de akár számla is kiállítható a vevő részére. Ügyfélkártya kiegészítéssel a törzsvásárlóknak egyedi kedvezmények adhatóak, valamint pontgyűjtő kártyaként is szolgál az egyedi azonosításon felül.

Benchmark Education USA

HR modul

Benchmark Education Co. (USA) részére került bevezetésre az Odoo HR modulja. Mivel már a bevezetéskor is 250 fő felett volt a dolgozói létszám, és a különböző rendszerekben átláthatatlan volt a személyi állomány adatainak karbantartása, az Odoo HR modulja lett a megoldás. Kiváltképpen, hogy a raktári dolgozok esetében igen nagy volt a fluktuáció, komoly, de egyszerű megoldásra volt szükség. Az Odoo-ban a bérszámfejtés alap, de jogosultságok kezelése is egyszerű. Például a beléptető rendszerekkel való összeköttetést is megoldottuk, így ha egy dolgozó kilépet a cégtől, a belépési joga is azonnal megszűnt az épületbe. Tervben van további modulok bevezetése is.

Váci Víziközmű

Ügyfél nyilvántartó rendszer kifejlesztése Odoo alapokon

Új Ügyfeleknek belépési okirat készítése egy gombnyomásra. Az előírt összeget egyúttal automatikusan könyveli a rendszer az Ügyfél folyószámlájára tartozásként. A befizetések gyors könyvelése ügyfelenként, amely még akkor is egyszerű, ha több cím tartozik egy Ügyfélhez. Ilyen könnyen vezethető nyilvántartásból, már könnyebbek az Ügyfél egyenleg kimutatások is.

Gilla Europe

Könyvelés és Logisztika

Tanácsadással segítettük az Amerikai és Magyar Multi-company környezet felállítását. Valamint ehhez kapcsolódóan a Könyvelési modult implementáltuk, állítottuk be a magyar és szlovák ÁFA riportot. Továbblépve automatikussá tettük a logisztikai folyamataikat, ahol egyik raktárból a másik raktárba történő mozgatások során ok beállítása.